fredag, september 12, 2008

Jag, en mupp.



Idag har jag hängt på kårkansliet, snackat skit och strategi med min ledningsgrupp och hängt upp affischer om fyllnadsval till Teologkårens fullmäktige. Sedan fikade jag på LUS (Lunds universitets studentkårer) med några andra kårpresidier där jag lyssnade på diskussioner om huruvida man kan upplösa ett fullmäktige och bara ha en styrelse, och vilken av rektorskandidaterna (där jag inte känner till en enda) som gjort bäst ifrån sig i intervjuerna som pågår nu i dagarna. Det var en mycket trevlig eftermiddagstimme och avslutning på veckan. Med detta sagt är det nu ett faktum - jag har gått och blivit kårmupp. En jävligt bra sådan.

Det blev förresten en studentrabatt i kollektivtrafiken. Dock en mycket urvattnad rabatt. Läs pressmeddelandet från LUS.